luni, 3 mai 2010

1 Mai ţărănesc

Anul ăsta am sărbătorit un 1 Mai ţărănesc. Muncitoresc era prea banal. Aşa că ne-am tirat pe valea Arieşului, la Sălciua. După trei ceasuri de mers cu maşina ajungem la pensiunea aleasă unde avem o surpriză. Nu ne aştepta nimeni. Dacă tot nu erau proprietarii acolo, ne-am servit cu lemnele lor, am încins grătarul şi ne-am pus pe mâncat şi beut până spre seară când s-au îndurat proprietarii pensiunii să vină să ne cazeze şi să ne bage în blide cina. Normal că după cină am continuat cu beutura, amestecând vinul roşu cu rachiu. Plus o bere, aşa de poftă. Nu ştiu dacă durerea de cap de ieri avea vreo legătură cu mixul ăsta.
Duminică de dimineaţă, trezit de talăngile vacilor, am îmbucat rapid şi am trecut la partea a doua a programului. Adică: "hai Băgă, mişcă-ţi curu' şi hai să vedem o cascadă, o peşteră, ceva peisaje". Băi o fost fain, mai ales la cascadă, dar pla mea, a doua oară nu mai urc muntele ăla pe jos, nici să ştiu că mă aşteaptă un milion de coco sus.
După plimbare, ne-am întors la pensiune să ne strângem hodrobelele şi să mergem(unii dintre noi) cu caiacele pe Arieş. La pensiune, surpriza numărul doi. Pensiunea închisă, proprietarii nema! Aşa că am pus-o pe Cristina să facă alpinism. S-a căţărat fata pe balcon, a reuşit să intre în pensiune şi să ne deschidă uşa.
Super datul cu caiacul pe Arieş. O spun eu, care nu m-am dat(motive strict medicale, nu că mi-era frică băăăiii!). Cei care s-au dat au avut parte de adrenalină.
Întoarcerea spre casă m-a rupt însă. Ziceam că nu se mai termină drumul. Un cretin era să intre în plin în noi. Noroc cu reflexele mele şi frânele Maybach-ului.
Aşa că vă recomand să mergeţi în zona aceea. E frumos, aveţi ce vedea, papa şi rachiu' sunt bune.
Să nu uit. Arin, piciul Cristinei, după ce l-am dat o tură cu maşina scoate fraza zilei: "Drăgălaşa maşina ta. Cred că ai succes la fete cu ea!". E clar, trebuie să-l abonăm la reviste auto ca să vadă care-s adevăratele aspiratoarele de femei!